Użytkownik Ogólnopolskiej Informacji Rolniczej
Co to jest Ogólnopolska Informacja Rolnicza?
Ogólnopolska Informacja Rolnicza to najpopularniejsza wyszukiwarka lokalna firm, produktów i usług, odwiedzana co miesiąc przez 2 miliony Internautów. Zawiera szczegółowe i nieustannie aktualizowane informacje o polskich firmach. Użytkownicy mogą przeszukiwać dane po słowach kluczowych, nazwie, branży, lokalizacji. Wyszukiwarka informacjarolnicza.pl jest responsywna, co oznacza, że dane są wyświetlane w sposób przyjazny dla wszystkich urządzeń, niezależnie od wielkości ekranu (smartfon, tablet, komputer).
Co mogę wpisać w wyszukiwarkę?
W pierwszym polu możesz wpisać dowolny wyraz lub frazę (np. okna lub biuro rachunkowe), bądź skorzystać z listy podpowiedzi. Jest to pole, które musisz wypełnić, aby uzyskać wyniki wyszukiwania. Możesz wpisać nazwę miejscowości, województwa, dzielnicy lub nazwę ulicy, przy której chcesz dokonać wyszukiwania. Przykładowo, jeśli planujesz remont ciągnika i szukasz części w swoim mieście, w pierwsze pole wpisz „części maszyny rolnicze”, oraz nazwę miejscowości, w której szukasz , np. Barcin. Wyszukiwarka rozpoznaje wyrazy pisane bez polskich znaków (np. miod Lodz da wyniki dla zapytania miód Łódź), nie uwzględnia wielkich liter (np. Maszyny Rolnicze Toruń da takie same wyniki, co maszyny rolnicze toruń jak i MASZYNY ROLNICZE TORUŃ) oraz poprawia literówki i błędy ortograficzne (np. miud Warszawa pokaże wyniki dla miód Warszawa).
Klient Ogólnopolskiej Informacji Rolniczej
Jak reklamować się w serwisie?
Jeśli interesuje Cię reklama Twojej firmy w Ogólnopolskiej Informacji Rolniczej, skontaktuj się z nami w dogodnej dla siebie formie:
- telefonicznie – +48 603 326 247
- drogą e-mailową: infolife@wp.pl, w tytule wiadomości podając nazwę, dane teleadresowe, branżę i NIP firmy
- pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz
W jaki sposób mogę dokonać zmian w reklamie?
Zmian w ogłoszeniu można dokonać za pośrednictwem przedstawiciela naszej firmy obsługującego Twoją działalność. Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z naszej pomocy, prosimy o kontakt z informacją o zmianach, w dogodnej dla Państwa formie:
- e-mail: infolife@wp.pl (w treści prosimy podać nazwę firmy, NIP)
- pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz
W jakim terminie będą widoczne zmiany w ogłoszeniu?
Zmiany na serwisach pojawią się w ciągu 24 godzin. Zmiany wprowadzone w dni świąteczne, w weekend lub dni poprzedzające dni wolne, będą widoczne w kolejnym dniu roboczym.
W jaki sposób mogę dostarczyć materiały do ogłoszeń?
Jeżeli chcecie Państwo, abyśmy stworzyli zamówione ogłoszenie, prosimy o przesłanie treści/zdjęć na adres infolife@wp.pl (w treści prosimy podać nazwę firmy, NIP)
Jeżeli nie posiadacie Państwo materiałów w formie elektronicznej, prosimy o przesłanie materiałów pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy na fakturze znajdują się nieprawidłowe dane teleadresowe?
Oryginał faktury VAT należy odesłać do Biura Obsługi Klienta z zaznaczeniem prawidłowych danych na fakturze. Po dokonaniu zmian, faktura VAT z prawidłowymi danymi zostanie do Państwa odesłana. Numer faktury, data wystawienia i kwota na fakturze nie ulegną zmianie. W przypadku, kiedy nie chcą Państwo odsyłać oryginału faktury VAT, należy wystawić Notę korygującą i przesłać oryginał noty wraz z jej kopią do Biura Obsługi Klienta na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz. Podpisana kopia noty korygującej zostanie odesłana do Państwa w celu dołączenia do dokumentów.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy dokonaliśmy wpłaty na konto Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz, a nie otrzymaliśmy faktury VAT?
Faktury VAT (zgodnie z przepisami) wystawiane są w ciągu 7 dni od daty wpłynięcia zaliczki na konto Przedsiębiorstwa Wielobranżowego INFO-LIFE. Jeśli termin ten minął, a Państwo nadal nie otrzymali faktury VAT należy przesłać w dogodnej dla Państwa formie prośbę o wystawienie duplikatu faktury, lub skontaktować się z przedstawicielem firmy pod nr +48 603 326 247.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymaliśmy przypomnienie o płatności, a dokonaliśmy już wpłaty wskazanej kwoty?
Jeśli dokonaliście Państwo wpłaty w ciągu ostatnich kilku dni, niniejsze pismo należy zignorować. Jeżeli zaś upłynął dłuższy czas od daty wpłaty, a otrzymali Państwo przypomnienie o płatności, wówczas należy przesłać na adres Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz, kopię potwierdzenia dokonanej wpłaty.
Gdzie i w jaki sposób mogę zgłosić rezygnację z zawartej Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy?
Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej Umowy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy, przesyłając listem poleconym stosowne oświadczenie poświadczone podpisem i pieczęcią Zamawiającego na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFO-LIFE Mirosław Bączalski, ul. Wilczy Młyn 1, 87-162 Lubicz, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy.